Fläskläpp & huvudvärk

Tjenixen allihopa! :D
Ja idag så var det väl en helt vanlig dag om inte kanske lite bättre, för jag fick en chokladbit av Sigga och Matfors var inte inne idrotts hallen och kollade. Ja vad säger man det har varit en mer än okej dag! :P Efter skolan så satt jag bara och nördade vid datorn som vanligt och som jag gör nu! Elin och Robbin ska på bio och mamma&pappa är hos min farbror, Linnea är hos några kompisar, jag hade ju kunnat förlja med mamma&pappa men jag hade inte riktigt lusst. Men det blir väl en home alone kväll med desperata fruar och (kanske) chokladbollar! ;D ganska mysigt endå! Men annledningen till mitt namn är ganska komiskt endå. Det var såhär jag och Elin busade ( inte direkt sådär jätte ovanligt! x) ) iaf, Elin höll fast mig för att hon skulle kittla mig. Och jag får sonn panik när nån kittlar mig i halsen så jag skallade henne jag visste ju inte vad jag skule göra! ;P Så jag körde upp pannan och såklart så träffade jag hennes tand. Så jag fick lindrig huvudvärk och hon en liten fläskläpp och ett sår på dantköttet. Så gick det hela till! :D Men så som vi är så var det ju inte så jätte konstigt att vi började skratta efter ett tag! x)

               Klart Slut varulvstjut! :P

Kommentarer
Postat av: Petra

choklad, muuuuuuums



stackars dig med huvudvärk



// Petra med lilla hästen

2008-11-09 @ 09:27:45
URL: http://moltas97.blogg.se/
Postat av: kusinen ANNANANANANA

diggar din blogg karin :DD UPPDATERA MERA <e33

2008-11-18 @ 23:22:56
URL: http://anaba.blogg.se/
Postat av: emilia

jooo jag läser den juh!

Men jag har en fråga te dej då:

Varför ska jag läsa samma inlägg om och om igen ? :o

Skriv skriv skriv!

[a]<3

Älskar din blogg jöh <3 ;D

2009-01-12 @ 20:01:24
URL: http://eberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0