Be nice!

tjooba!
Ja vi kan ju börja med att prata om min dag som har varit så ooointressant att det inte finns nåt att säga, då var det klart!... Jag och my dear fränd Jenny har haft det kul! :D Vi har oxå skrattat åt nåt helt sjukt konstigt, ni vet sonna här lägen när man tänker att tänk om det här skulle hända mig om man t.e.x nyss har sett en film. Ja det har hänt oss, typ en sån där sjuk grej som bara händer i filmer. Fasst tydligen inte x) Men en sak som hände var att jag höll på att somna på so:n, vi såg på film och mitt huvve lixx halkade ner hela tiden... Typ som pappa! :@ Det var en oändligt lång film om Karl XI, typ jätte booring! spec när man missar vissa delar av filmen hela tiden x) Hahaha! Jennifer e ju i fjällen hela veckan -.-' så jag har ingen som kan vara tillräkligt irriterande och hålla mig helt vaken! :P Sen kom jag hem tråkade och åt nudlar.... Hoppas mina föräldrar läser det här och förstår att nudlar räcker inte, Billys is the shit! Ja men då får jag ta och tacka för mig, har faktiskt (ibland) viktigare saker att göra en att sida vid datorn....                  
                                                Klart slut varulvtjut! ( Klockrent om jag får säga det själv! ;) )

                                  
 God morgon God Morgon! Karl XI







                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0