?

hejhej...
Hädanefter om jag inte kommer på nån rubrik tänker jag skriva ett ?tecken, typ i sonna här lägen kan en sån sak vara bra. Jahapp då sitter man här igen och försöker komma på nåt roligt att skriva så att andra glädjs....? Kan inte nån glädja mig med nåt fyndigt och roligt?! Ja idag på skolan har jag inte gjort nånting förutom att jag var så trött så det enda jag gjorde var att fnittra, det var ju inte så jätte bra. Ulf vart irriterad, men imorrn då ska jag hets jobba på matten! För nästa vecka har vi matte prov på kap 1-3 jag kan typ inte ett skit på kap 3, that sucks! Fast det hände faktiskt en sak som var kul på riktigt! Det var såhär att en killa i 6B hadå fått höra en sak av sigge i våran klass som inte var sant! För Sarah började jaga sigge genom hela skolan..? då undrade jag och Jenny vad som hade hänt så vi gick fram till han i 6B vi bara men vad har han sagt, han ba men asså..... typ... Jenny typ tog tag i han när han försökte gå. HAHAH! Undra om han vart rädd för Jenny! x) Hon bara men säg och typ skakade på han, ja vill man veta så vill man :D Sen så har jag inte gjort nåt spec, typ lysnat på musik och msn. TRÅKIGT!!! Men det finns ju inget annat att göra, jo faktiskt so läxan... Kanske borde göra ett förspök då.

                                                 Här med avslutar jag detta inlägg med ett kort hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0