?

Tjohoo!
Ja idag kunde inte jag komma på nån lämplig rubrik... Har vare på skolan idag, det var lång dag hade so med Jennifer och Angelica :D Sen så hände det typ inge på skolan det var en ganska tråkig dag. Millan och Jenny var ju sjuka! =/ Då vart det ju inte sådär jätte roligt.... Ja här hemma e det ju som vanligt, det e jag mamma,pappa, Elin och Robbin här. Hahah! Ja Elin och Robbin kan alltid ge en ett gott skratt oavsett vilket humör man är på! :P Nu så sitter jag och lyssnar på mysig musik och ska snart äta, så jag får väl ta och tacka för mig!

                                       Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: eemilia

sjuk är blä!

vill tbx te skolaan! ;/<3

2009-02-23 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0