Fyrkantiga ögon!

Hejhej...
Åhh, idag har jag varit sjuk! Värsta sämst skulle ju vara med Therese idag! ;/  Nu fattar jag faktiskt hur mkt jag saknar min vardag alltså skolan och mina kompisar och illaluktande lärare... x) Ja idag har jag varit hemma med feber och snuva, har sett på tv hela dagen. Då menar jag verkligen hela dagen oxå! Det var bajs tråkigt! Min granne Åsa skrämde upp mig när jag var liten att om man kollade på tv för mkt då fick man fyrkantiga ögon. Jag trodde ju såklart på det men det gick bort med åren... Men om det faktiskt skulle ha varit sant skulle jag med 110% säkerhet ha haft det! Väntar nu på att min kära syster ska komma hem så att jag har nån att kommunicera med, för mamma e anntingen upptagen med en bok eller tv:n och pappa ja.... det e ingen ide att försöka! Men idag så kom pappa hem från trädgårn och åkte till dannes och köpte en hamburgare och stripps till mig! ^^, Ganska nice faktiskt! :D Sen så e det ju faktiskt vissa människor som har varit trevliga och slängde iväg ett sms till mig när dom kanske hade svenska med Thore eller nåt, tackar Sarah! :D <3 Jag har nyss ätit potatisbullar med blåbärssylt, mm mumma! Det e 10 x godare med blåbär än med lingon! :P Jahapp har inge mer spec att säga förutom att min nuvarande favvo låt är... trummvirvel!!!
Adiam Dymott - Miss you grymt bra låt och ni borde kolla in den om ni inte har hört den! <3


                                                                          Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0