Haru äte blängsylta?!

Tjenixen! ;D
HAHA! ja idag har det vare en knasig dag! Jag har varit i Åre, tog några morron åk med syrran innan vi åkte hem pappa och jag. Hade snackat med Tesse om nån sprtlördag som skulle vara på sporthallen så jag hängde med dit. Var med tesse, harmony och Olivia. Sen  så träffade jag ju alla min andra kompisar där också eftersom att dom var med på bandytuneringen :D Vi badade mkt, ja där var det några som verkligen verkade tycka att vi var jätte intressanta.... Ja dom stirrade hela tiden vadå har dom inget bättre för sig eller!? Haha sen så sa tesse att Adam skulle skrika ha ni äte blängsylta!?  HAHA! hon trodde ju inte att han skulle göra det, men det gjorde han visst. x) Men sen så gick dom, gud dom stirrade verkligen hela tiden jag fattade inte vad det var som var så jävla intressant?! Ja om ni som gjorde det så läser det här kan då kanske du kan förklara vad som var så himla intressant med oss ikväll? fast ja det brukar ju vara så annars oxå! Ja det var väldigt kul iaf, åkte hem vid 23.00 typ. Längtar redan tillbax till Åre men som tur var ska vi dit redan på fredag igen eftersom att det är sportlov!!!! :D<3 Vad roligt det ska bli! Har inge mer att tillägga i mitt inlägg....

                                Tjooba!

Kommentarer
Postat av: ensomvame ;o

haha,de va as kul när vi va hajar å de ba glodde x)

2009-03-09 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0