How can you do it so wrong!?

Tjohopp! :D
Idag så.... Hade vi matte prov! Det gick ganska bra jag svarade på alla uppgifter, men jag kom ju på hur fel jag hade på en uppgift efter att jag hade lämnat in det! Fatta drygt det där händer alltid mig! -.-' Sen skollunchen asså jag fattar inte hur man kan servera den där skiten! det var "taco buffe" men det var bröd och kyckling cuber som kändes som stenar, fyfan! Inte konstigt att alla går på ica och köper en billig B-choklad kaka istället för skolans mat, där smakar ju allt urk! ( förutom potatisbullarna ^^, ) HAHA! :D Sen så hade vi slöjd jag och Frida lattjade lite som vanligt :P Sen så var det möte med festkomitén (stavning? ) Jah då missade man ju hela spanskan och nästan no:n! :D När jag kom hem gjorde jag det vanliga lyssnade på min favvo låtar medans jag sorgligt nog läser blondinbellas blogg och sitter vid msn... Jag gillar faktiskt hennes blogg, känns så fel att jag läser den men e man fast så e man. Har inte så mk mer att skriva så....

                                       Hejdå, Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena karin!

sov inte på matten, tjata inte på mamma om billy´s och fnittra inte för mkt på lektionstid!

och skicka linnea en ny skiva! hon dör av musikbrist.

mor och elin kommer ju ner och hälsar på mig till helgen, det ska bli jätteroligt!

vi får ses när jag kommer upp nästa gång,

puss och kram!

2009-02-15 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0