Måndag, då är man alltid lika pigg och glad....?

Tjoosan!
Jag har konstaterat för väldigt länge sen att måndagar är väldigt jobbiga, man är trött för att det nyss har varit helg men vi slutar oxå halv fyra då och det e lite drygt. Men jag e glad nu, för i sjuan kommer vi sluta halv fyra i tre dagar! -.-' Det kommer inte att bli lätt men man får se det possitivt man får tillbringa mer tid med kompisarna! :D Ja idag så hade vi spanska, vi sjöng några låtar, vissa tog ju i mer än andra.... x) Dom som var där vet nog vilka jag menar :D (eller vem) Sen så hade vi svenska med Thore, det var lika långtråkigt som vanligt! Har oxå varit lite annat som har hänt idag men det löste sig, somnade ju iaf inte på nån so lektion! :D 10 p för Karin! Ja jag kan ju ta och berätta att jag e förkyld oxå ;/ det e typ sämst för man e inte tillräkligt sjuk för att vara borta från skolan men man e typ as trött! Men på Onsdag då bär det av till underbara Åre med pappa,ska hälsa på min ensamma syster! x) Ja hon e ju väldigt ensam där och när man kommer från den här famlijen blir det en väldig skillnad. Hon saknar mig och nu ska jag åka upp och bara vara irriterande lillasyster som jag e bäst på att vara! :D På söndag kommer hon ha fått en tillräkligt stor dos av mig så det e nog helt ok att jag åker hem då :P  Imorn ska jag vara med tesse! Det blir nice! (Y) Ja nu här hemma har jag gjort det gamla vanliga lysnat på musik läst bloggar, och varit på msn men det e ju ingen rolig inne som vanligt.... Ja tjarå nu ska jag knapra halstabletter! 

                                      Hejdå massor med kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0