saknar er!

Hej!
Igår var det ju friluftsdag!:D Ja det var jätte roligt! Har verkligen längtat. Men det tråkiga var ju att Jenny,Sarah och Emilia var sjuka ;/ Men vi klarade oss bra endå, åkte med Tesse,Hanne,Harmony,Olivia och Jennifer :P Sen där mot slutet började ju sigge få det lite tråkigt så då åkte han med oss x) HAHA! Ja jag och Hanne hade för oss alla möjliga konstiga saker!  Sen så åkte jag hem och det e ju inte lika roligt....

Har iaf varit på skolan idag som vanligt. Har haft snowballskrig med Maria och sigge, haha ja han flydde till slut! x) Vi är riktiga hårdingar vi ger igen! ;) Så alla killar där ute som faktiskt har funderat att kassta, gö det inte! ;) Hade också trä slöjd som förövrigt e tråkigt men inte idag. Kan ju bero på att jag inte gjorde nåt som har med träsläjd att göra! :P Ja vi gjorde halsband och ringar, jag fick två st ringar av Hanne!<3 Dom e super fina! (Y) Har inte haft nå mer kul idag, sitter och lyssnar på musik nu och chattar :D  Men nu tror jag bestämmt att Elin kom hen kanske borde gå och såga hej! Ja hejdå

                    Klart slut varulvstjut!



Dom här flicorna är ju värld en egen bild på min blogg.
 Dock hade jag ingen bättre på ena så denna får duga! Saknar er! <3

Kommentarer
Postat av: du vet nog

TA BOOOOOOOOOOOOORT!

2009-02-26 @ 18:23:04
Postat av: anna' SMACK.

visst är picasa bäst! diggar programmet fett :D snowballskrig skare va ffz

2009-03-03 @ 19:08:04
URL: http://anaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0