Semla!

Tjohopp!
Ja.... idag på skolan så hade vi idrott. Det var styrka det var kul men väldigt jobbigt! Men man känner sig så duktig efter att man har typ gjort nåt som man blir riktigt trött och svettig av! :D Yeahh! Jag och Jennifer e duktiga som blir svettiga och trötta och fuskar lite med armhävningarna! x) Ja hon ska sova hos mig ikväll sen så ska vi ta bussen på morgonen till sidsjö backen. Friluftsdag! (Y) Det ska bli roligt, men det e värsta tråkigt typ alla mina kompisar förutom Jennifer är sjuka så dom kommer kanske inte imorn. ;/  Men vi får väl nöja oss med resten av klassen :D Ja idag e det fettisdag, har ätit 1 idag! Bara en jag tycker det e lite lite faktiskt... :P HAHA! En gotte gris som jag skulle ju lätt kunna klämma i mig två iaf! Nu sitter jag coh sjunger högt till Håkan Hellström med Elin och Bea som dock inte kan hans texter! x) Och förövrigt så gillar dom inte han heller. Men nu ska jag sjunga lite mer så jag säger....

                                 Klart slut varulvtjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0