jahapp...

Tjenixen!
Det där var den bästa rubriken jag kunde komma på iaf....  Tråkigt nog känner jag mig väldigt okreativ idag (mer är vanligt,jag e ju inte direkt så jätte kreativ) På bilden skulle vi göra en ny mapp fast vi gjorde en i början av höst terminen, mening med att göra en till...? Sen så ska man ju göra på ett spec sätt! jag kan inte rita! Det e inte min grej, samma sak som med idrott. Imorn så har vi längd på idrotten det e det värsta jag vet!!! Jag kommer aldrig att ha andvändning för det i mitt liv! Sen vart det att jag åkte in till stan, gick till utförsäljningen på zara och fyndade en massa! :D <3 Elin skulle ha öppet hus på skolan så mamii och jag gick dit en snabbis och fick kakor! mums :P Tillslut vart det hemgång ;/ Där man faktiskt måste komma tbx till verkligheten..... Läxorna är skit jobbiga fast jag bara går i 6:an, undrar om jag e den lataste människan i världen!? ;O Ska försöka göra nåt vettigt av kvällen eller så sitter jag vid msn precise som jag vill :D

                                      Tjoosan!

Kommentarer
Postat av: eemilia

Oj oj karin.

Jag är nog oxå väldigt lat o dålig när det gäller läxorna ;/

Aja, vi får kämpa tsm ;ö <3<3

2009-01-19 @ 19:16:05
URL: http://eberggren.blogg.se/
Postat av: amanda

men karin, du måste ju göra läxorna!

det är inte roligt att behöva ta hem skolarbete på sommarlovet, kan jag tala om. annars så tycker jag att det är roligt att du uppdaterar lite, så jag vet vad som händer utanför vällingby!

puss och kram!

2009-01-19 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0