TÄNK DIG FÖR KARIN!

Tjabba!
Jadu det var längesen jag gjorde nåt så dumt som jag gjorde idag, jag fick sonna skuldkännslor! Men det ordnade sig till sut! :D (tror jag!?) Aja, vi hade iaf träslöjd, typ bajs tråkigt! Men gissa vad som är på min burk som jag gör där :D Joo sköldpaddan Franklin <3:D Dom flessta som läser min blogg är nog i den åldern så att dom vet vem det är x) Sen så hade vi matte lektion... Wohoo 10 poäng till Jennifer&Karin dom gjorde 2 uppgifter! :P HHAHA det finns ju så mkt annat intressant tyvärr ;) Sen har ju alla lite spring i benen oxå eftersom det e sissta lektionen ( man har ju nått att skylla på! x) )  Sen vart det bussen hem, det e så skönt när det bara är våran klass som slutar den tiden den dagen! Det e lixx bara vi på hela bussen! :D (ja tyvär inte alla :/ ) Sen har jag bara varit grymt irriterad på min kära fader, nån som stör mig så mkt så man kan inte fatta! Ja mina systrar förstår precise vad jag menar! Det värsta är att det e så små saker som att han snarkar!  Men nu känner jag att jag inte har så mkt mer att berätta....

                                         Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: amanda

kan det vara det där fnasandet han gör med tårna/fötterna när han kollar tv?

jag saknar dig karin!

puss och kram!

2009-02-01 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0