Thing's can be cind of complicated!

Tjoosan!
Jahapp då sitter man här igen när man igentligen ska göra typ allt annat, men det e ju så lockande! :P Har funderat över en sak, jag oroar mig över så mkt skit som jag igentligen bara borde låta va men jag e nyfiken av mig!... Det kan mina kära familje medlemmar intyga till x) Idag har jag bara vare på skolan, ja det hände väl lite saker typ som att en kille i våran klass fick utbrott och stack hem! Jag ska inte gå in mer på det, men när folk särbehandlas på ett sätt som inte är rätt i skolan blir jag så jävla arg! Då kommer rebellen fram i mig, kunde bara inte hålla tyst om vad jag tyckte idag! Hoppas att våra mentorer gör nåt åt det typ hela klassen har väldigt starka åsikter om det här! (inte så positiva heller! :@ ) Jaja, hade ingen mate att vara med efter skolan, folk var upptagna med orkesster träning och gud vet allt ;/  Istället smakade jag på syrrans hembakade praliner, mums! :D Beas var top notch dom med! ;) HAHA! Ja nu sitter jag bara och lysnar på ett av mina favvo band! Johnossi (stavning?) men Family Values med dom det finns inte en finare låt!

Men innan jag går måste jag bara säga att alla som har syskon där hemma som är på väg att flytta hem ifrån.. GÖ ALLT FÖR ATT DOM SKA STANNA! det finns inge tråkigare, man känner sig tom, sitta hemma och ruttna med mamma och pappa e inge tipps, jag har inte lyckats helt men en är ju kvar än! :D Vi brukar ju vara sex st hemma nu är vi fyra, det e skit tyst här (kanske inte när jag är hemma x) ) men ajja det e inte kul iaf!

                               Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: eemilia

Men jag vill ju ha Sandras rum ;/

men ist för att hon flyttar så kan vi ju BYTA rum.

haha när jag har föreslagit det säger hon bara,

-Men min säng skulle ju ta upp hela rummet!

Hahah <3

2009-01-29 @ 15:11:38
URL: http://eberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0