Tjohoo....

Helloo!
Till den enda som kanske läser man blogg ska jag iaf meddela att jag ska fixa min design, om jag kan ;O eller så får bara anna göra det x) men jag har inte skrivit i min blogg på evigheter men jag har inte lust, eller jo det har jag men jag är bara sååå lat! Idag har jag varit med jäffer, sen så vart det lite stan. När jag kom hem skulle jag träna läxan, vid tv'n... det gick ju inte så bra.... Tv programat såg så lockande ut :P så jag valde bort läxan och slappade :P livet e härligt! :D  Sen skulle jag på ridning, det gick inge bra. Jag och den här hästen kommer inte överens i alla lägen :/ men det var kul endå :P Men ska försöka att träna läxan nu, får väl se hur det går... men jaja!
 
                                                                           Hejdå<3

                                                   <3                                                               
                                                             <3

Kommentarer
Postat av: emilia

Helluu, BRA att du skrev igen :)<3

Fortsätt med det [a]<3

Jag läser den o kmr fortsätta med det om du skriver så man får nåt nytt o läsa varje gång x))

Aja puss o kram (: <3

2009-01-18 @ 21:47:11
URL: http://eberggren.blogg.se/
Postat av: anna' SMACK.

åh, nu ser jag ju att du är en aktiv bloggare igen! klart jag ska fixa din design, måste fundera ut nåt häftigt.. hare gött bäzta<3

2009-02-17 @ 21:29:17
URL: http://anaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0