I know how I feel about you now!

Helloo alla glada (eller få) som läser min blogg!:D Har varit en väldigt dålig uppdatering, har varit i Åre så där har vi ju såklart inte haft nå internet... :/! Ja idag e det Tisdag och det har varit en rolig skoldag :P Igår var det dans på skolan och det var roligt. :) Saknar Åre lite faktiskt var hela familjen där uppe det var säkert två år sedan vi var det, för det e ju typ alltid pojkvänner och kompisar och shiet med så det blir lixx aldrig bara vi. Men nu! :D Nu så snöar det för fullt här hemma, jag som trodde att våren var en liten liten bit på väg men jag hade visst väldigt fel! JAG VILL HA VÅR OCH SOMMAR!!!!! Men nu har jag inget mer att berätta som är intressant att läsa så Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: eb

ja du är ju inte den ända som vill ha vår... ;)

2009-03-12 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0