Mitt gullbergs kaj paradis!

Tjenixen! ;)
Av någon annledning känner jag mig väldigt glad nu, sugen på att skratta är jag oxå! :D Kan ju vara för att jag lyssnar på en av Håkans bästa låtar! Mitt Gullbergs kaj paradis, verkligen bra! Får sådana sommar känslor av den. Ja idag så sov jag hos Anna kom hem för en stund sen för den där KorFen skulle ju på teater så jag var tvungen att åka hem tidigt typ 11 -.-' Men nu måste jag ju berätta om gårdagen!

Ja jag skulle gå på min allra första hockey match med Anna! :D Timrå mot Hv71. Och jag måste säga att man kan inte pricka in en bättre match som sin första, den var ju skit spännande! :D men tyvärr så förlorade Timrå och det var förlängning! Snacka om att dom hade otur vafan skridskon gick ju sönder! Jävla bajs skit!!! :@ Jaja det var lite dålig stämmning i bilen på väg hem... x) Men det vart bra sen, träffade Helen Henrik och gulliga Axel! :P Sen tycker jag att melodifestivals resultaten vart bra förutom att EMD borde ha kommit sisst! Dom e så jävla dåliga!


Wohoo! Min första hockey biljett! (Y) :D




















Kommentarer
Postat av: anna' SMACK.

håller med dig till tusen! haha hade varit roligt att göra ngt efteråt men vi gör hitta på ngt ;D SY ROSETTER FTW!! <3

2009-03-15 @ 23:35:35
URL: http://anaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0