Nej men oj då!?....

Hej alla goa och glada människor! Nu är jag med Jennifer hon ska sova hos mig!(Y):D Värsta nice! Vi ska på fair play cup imorn fast vi ska inte vara med utan det e andra i våran klass som ska vara med. Men av någon anledning måste vi endå vara där... -.-' Min egna åsikt om det här är att det e ganska drygt, fast vem vet kanske finns nå söta killar där! ;) Wohoo! Tror jag åker dit endå! ^^,

 Idag har det varit en tröttsam dag. Jag har hört folk me så dåliga ursäkter för saker och såna som bara råkade ställa sig där och prata med den personen bara sådär typ... Ja ni kanske inte fattar vad jag menar men jag vill iaf säga att jag tycker att dåliga ursäkter suger fett! Ja sen så har vi haft musik och det var värsta kul! :D Haha ja det där med trummer och sådant kommer nog aldrig att bli min grej! Men det var fortfarande väldigt roande! :P Måste bara berätta att jag har fått reda på en massa bra band ett av dom är okkervil river helt klart värda att man ska kolla in! Det e säkert typ gammalt för andra men nytt för mig ;) tycker iaf att dom e jätte bra! :D Men nu ska jag vara lite social med min kära vän.

                                 Tack och hej leverapastei!




Men en som alltid kan muntra upp en på en lite jobbig skoldag är Uffe! :D (matte lärare och mentor)

Kommentarer
Postat av: eemilia

snyggast bild på uffe x)

men vem har dåliga ursäkter ?

2009-03-12 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0