söndag...

Helluu!
Var ett tag sen jag skrev nu.... Ja idag så har jag vare med Jennifer, sov hos henne igår! :D(Y) Sen i fredags så var jag med Jenny och Hanne på badet, det var riktigt nice! Vi hade det shit roligt, sen så har vi oxå konstaterat att jag inte kan sitta i en bastu länge, inte Hanne heller x)

Men idag har jag vare duktig har tränat mina gloser tills på tisdag två dagar föra istället för i dag! Wohoo 10 p till Karin! :D Men det här får bli ett kortis inlägg. Har nämligen fått reda på att syrran har läst ut Twilight nu så då ska jag ta över! :P Filmen är ju jätte bra och man har ju hört att boken är änu bättre så... Bajs Bajs på mina få bloggläsare....





















 

Kommentarer
Postat av: anna

karin du uppdaterar som en korv så det är klart man inte orkar kolla efter typ ett inlägg/vecka.. xD

2009-04-03 @ 17:11:11
URL: http://anaba.blogg.se/
Postat av: emiliiia

HAHAHA ja anna xD

Lol <3

Nej men jag ska oxå ta över systers twilight böcker (A)

Men måste läsa ut min påbörjade bok först xD

O kanske några andra.. ?

Ja du..

Jag ska läsa typ.. hm.. 1-2-3-4 ja över kanske 8 böcker xD

2009-04-29 @ 22:13:56
URL: http://eberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0